Naše prodejna je ve dnech 18. - 19. 4. 2024 z důvodu rekonstrukce vozovky na ul. Hněvkovského dočasně UZAVŘENA. E-shop funguje bez omezení a na 100 %. Všechny dosavadní i nové objednávky budou zasílány bez omezení a bez časových prodlev.

Časté dotazy k objednávkám

Expedice a termín dodání

  • Doba potřebná pro zpracování objednávky je obvykle 3 - 4 pracovní dny od přijetí objednávky.
  • V případě úhrady bankovním převodem 2 - 3 pracovní dny od připsání platby na bankovní účet.
  • Termín doručení všemi dopravci je zpravidla následující pracovní den od předání zásilky dopravci.
  • V případě osobních odběrů prosíme vyčkejte na informační e-mail informující o připravení zásilky k vyzvednutí na prodejně v Brně.

Jak poznám, v jakém stavu je moje objednávka?

  • po přijetí objednávky do našeho systému odesíláme automatický email s potvrzením objednávky a přehledem objednaného zboží. (Pokud tento e-mail nemáte, buď nedošlo k dokončení objednávky, nebo byl zadán chybný email. V tomto případě nás kontaktujte na info@ciperka.cz.)
  • jakmile je objednávka připravena k expedici, odesíláme email s touto informací
  • jakmile předáme balíček dopravci, odesíláme email s touto informací a také číslem pro sledování zásilky u dopravce

Kde zjistím, za jak dlouho bude moje objednávka zpracována?

  • V rámci procesu objednání je přímo v košíku pod seznamem objednaného zboží aktuální termín, kdy bude vaše objednávka pravděpodobně zpracována
  • Termín zpracování je uveden také v prvním automatickém emailu s potvrzením přijetí objednávky

Mohu někde sledovat stav své objednávky?

  • Pokud jste registrovaný zákazník, můžete sledovat svojí objednávku ve svém uživatelském účtu.
Zpět do obchodu